WE DO DENIM


VERO MODA's nieuwste denim campagne


De nieuwste denim campagne van VERO MODA zet de viering van diversiteit voort en brengt de belofte over meer diversiteit naar voren. De denim collectie bestaat uit een hoop jeans in verschillende vormen en maten, die de schoonheid van elke vrouw zal benadrukken. VERO MODA wil laten zien dat denim voor iedereen is, ongeacht je leeftijd, geslacht en maat.



Een van de kernwaarde van VERO MODA is om diversiteit te weerspiegelen. Met de nieuwste denim campagne, WE DO DENIM, uiten zij dit en dagen hiermee bestaande beautynormen uit. Het doel van de campagne is om mensen te inspireren om helemaal zichzelf te zijn en ze te laten weten dat er een perfecte jeans bestaat voor iedereen. In de campagne laten meiden uit verschillende landen, die volledig zichzelf zijn, de key items uit de collectie zien.








'Body-positivity is voor mij heel erg belangrijk, en ik denk dat het belangrijk is te weten dat je nooit alleen bent in deze uitdaging. Vroeger postte ik nooit foto’s van mijn hele lichaam, maar toen keek ik naar wat mij dit opbracht. Never let your fear limit your dreams. Gebruik het in plaats daarvan als een motivatie.'


– Joanna Pincerato, model en body-positive spreker.










Om deze visie verder uit te dragen, gaat VERO MODA standaard denim verkopen in verschillende maten en pasvormen, zodat iedereen de perfecte denim kan vinden en zich zo zelfverzekerd voelt bij het uitdragen van zijn persoonlijke style.


Ga naar veromoda.com om de volledige collectie te bekijken.


3 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven