The woman behind the names

DE WERELD IS VERANDERD.
NO DOUBT ABOUT IT.
Laten we vooruit kijken en ons zoveel als mogelijk focussen op de toekomst. Niet op een grappige of onrealistische, goede voornemens-manier, maar op de rustige, betekenisvolle manier. Leer jezelf, vrienden en familie op een nieuwe manier kennen. Onze ogen zijn geopend om de schoonheid van onze eigen steden en landen te kunnen zien. We hebben zelfs een nieuw woord, voor iets waar we eerder nooit aan hadden kunnen denken: JOMO. Het betekent JOY OF MISSSING OUT. Het komt op vele manieren in onze levens voor. Doe rustig aan, voel de druk afnemen en maak je planning wat minder vol.
Begrijp ons niet verkeerd. Velen van ons missen de wereld van hoe het voorheen was. We missen onze families en vrienden, we missen het reizen en de avondjes uit. Het huidige leven is ongekend voor ons, maar voor nu, totdat alles weer terug naar normaal gaat, proberen we te leven naar JOMO.
Steek thuis een kaarsje aan, trek een cozy trui aan en schenk een kopje thee in voor jou en een vriend. Uren kletsen aan de telefoon, ga naar een pottenbakkerij voor een rustige middag, loop een rondje met de hond, schrijf een gedicht en rust uit.
Voor de Portraits BY VERO MODA - Pre Spring 2021, hebben wij gekozen voor twee sterke en inspirerende vrouwen; Amanda Nørgaard en Ulrikke Toft Simonsen. De vrouwen zijn geen modellen op een locatie voor een fancy fotoshoot en worden niet neergezet als iets wat zij niet zijn. Daar houden we van. De vrouwen laten ons hun huis zien, hun persoonlijke leven en hoe zij hun tijd spenderen op een betekenisvolle manier in de koude maanden januari en februari.
AMANDA Nørgaard

Amanda is een van de twee vrouwen in onze Spring campagne. Er zijn veel redenen dat Amanda deel is van portraits by VERO MODA. Amanda is een grote inspiratie voor ons, door haar rustige en liefdevolle karakter. We voelen ons geïnspireerd door haar aanwezigheid en leren meer over Kundalini Yoga en meditatie. Amanda is creatief en een getalenteerde poëet.

ULRIKKE Toft Simonsen
Ulrikke is de tweede vrouw die deel is van onze Spring Campagne. Ulrikke was de eerste aan wie wij dachten toen wij de Portrait by VERO MODA campagne startte. Ulrikke is down-to-earth, creatief en erg getalenteerd als upcoming architect. Ulrikke vindt het belangrijk om op te vallen en om niet in een hokje geplaatst te worden.
SIGNATURE LOOKS - JANUARY

01 QUILTY PLEASURE
Onze nieuwe ‘quilty’ pleasure. We trappen het seizoen af met een van de grootste modetrends op het moment: quilted jasjes. Combineer het met een zwarte straight jeans en een chunky knit.

02 SEASONAL ESSENTIALS

Seasonal essentials. Maak het comfortabel met een checked overshirt: een goede investering voor de frisse pre-spring maanden. Combineer het met andere seasonal musthaves: een lichte puffer trui en een jeans. Een effortless look.

SIGNATURE LOOKS - FEBRUARY

03 MASCULINE
Een klein beetje mannelijk. Creëer een chic-urban look met een oversized blazer die gecombineerd kan worden met bijna alles. Een vrouwelijke, gebloemde jurk met een sensuele neklijn, gecombineerd met een mannelijke oversized blazer.

04 FEMININE CHIC

Chic en vrouwelijk gaat nooit uit de mode. Creëer een effortless en essential look, met een losse trenchcoat in zachte en goede kwaliteit, gecombineerd met een oversized, wit shirt en ripped jeans.


05 GRANDPA CHIC
Klassiek en opa-chic. Creëer de it-look door kleding te lagen met een dik vest over een button-down hemd, gecombineerd met een flared broek en grote boots of grove loafers voor een trendy look.

