AW20 OBJECT #THE WOMAN COLLECTIVE x Kim Mupangilaï

Bijgewerkt: mrt 26

De OBJECT Winter 2020 campagne introduceert een nieuwe muze: Kim Mupangilaï - een Belgische Congolese interieurarchitect en grafisch ontwerpster woonachtig in New York. De samenwerking is een gevolg van de #THEWOMANCOLLECTIVE die vrouwen promoot om betrokken, levendig en niets anders dan zichzelf zijn.

De looks voor de campagne zijn geselecteerd in nauwe samenwerking met Kim Mupangilaï, die de leiding heeft genomen op het gebied van styling en sfeer. Ook is ze aanwezig geweest bij het produceren van de campagne.

Lees verder om meer te weten te komen over de looks van deze campagne en Kim zelf.



“Mode is altijd een passie van mij geweest, en de manier waarop ik mezelf presenteer is erg belangrijk als creatieveling. Ik heb het gevoel dat mijn stijl mijn esthetiek niet alleen in mode bepaalt, maar ook in kunst en design. Het maakt deel uit van mijn visitekaartje '’, legt de energieke vrouw uit.

Kim is zowel een sterke stijlinspiratie als een creatieveling, en past helemaal bij de

de kernwaarden van het merk OBJECT: cool, bewust en creatief.

“Kim is een ware inspiratie voor ons, en we zijn blij dat we haar aan boord van onze OBJECT-reis mogen hebben. Ze is een creatieve en zeer inspirerende vrouw die ons blijft verrassen als het

aankomt op esthetiek, talent en de wilskracht om geweldige projecten te creëren ”, zegt Anne Præstiin, Social Media Responsible bij OBJECT.
























OBJECT WINTER 2020 COLLECTIE

De stijlen in deze collectie voldoen aan de seizoensgebonden behoeften van vrouwelijke en verfijnde looks. De collectie straalt een ‘Parijs chic’ vibe uit door trendy tweedelige herenkleding te combinerenen met werkkleding geïnspireerde items gecombineerd met vintage denim. Prints variëren van geometrisch tot Oosterse Boho en houthakkers afdrukken. De essentie zit hem in de mix van Oosters en Westers geïnspireerde ontwerpen voor een sterke seizoenslook.

Het kleurenpallet bestaat uit nieuwe trendkleuren zoals khaki en nutria,

aardse tonen die passen bij het seizoen.

De campagne is gelanceerd in september 2020 en de volledige collectie

is verkrijgbaar in de winkels en online.


‘Ik haal mijn energie uit het doorstruinen van vlooienmarkten, het ontwerpen van meubulaire, wandelingen, hardloopsessies, en natuurlijk uit fashion en style.', aldus Kim Mupangilaï

Meer weten over Kim? Neem een kijkje op haar Instagram account: @pangilai

1 keer bekeken

Recente blogposts

Alles weergeven