Het Deense vrouwenkledingmerk OBJECT lanceert met haar AUTUMN 21 campagne een eerbetoon aan natuurlijke stoffen en het creëren van verschillende looks - NO RULES APPLIED.
De AUTUMN 21 collectie van OBJECT geeft een stylish twist aan onze kleurrijke en verrassende wereld. De collectie is een selectie van items die in lagen gedragen kunnen worden en waar individualiteit centraal staat. De collectie draait om je kleden zoals jij dat wil, met verschillende stijlen in de mix: een collectie van individuele items die samen een opvallende look creëren.

De campagne is geschoten in Denemarken, in de ruwe en dorre omgeving van Mols Bjerge National Park. De gedachte hierachter is dat Mols Bjerge National Park een opvallend natuurgebied is. Net als de vrouwen die de collectie dragen. De natuur is rough en zelfverzekerd, en dat is waar de campagne voor staat: embracing naturalness, courage and expressing yourself. Meer dan de helft van de items zijn gemaakt van duurzamere vezels en ook daarom voelde deze locatie als de juiste achtergrond.
Naast prachtige looks zijn ook comfort en kwaliteit het uitgangspunt geweest bij het samenstellen van de collectie. De details bestaan uit kraagjes, vrouwelijke silhouetten en gepofte mouwen, maar ook microprints en seizoenskleuren zijn in de collectie te vinden.
It’s time to express ourselves, no rules apply.
