top of page

NAME IT lanceert woonaccessoireslijn NAME IT HOME

Bijgewerkt op: 31 mrt. 2021

In najaar 2021 lanceert NAME IT haar eerste woonaccessoireslijn NAME IT HOME. De collectie bestaat uit simpele Scandinavische dessins volledig gericht op de laatste trends. De stijlen zijn functioneel en aangenaam waardoor ieder kind zich kan wanen in een vertrouwde, zachte en mooie omgeving.

 

NAME IT HOME heeft 3 jaarlijkse leveringen in de lente, herfst en winter die bestaan uit mooie stijlen met een goede prijs-kwaliteitverhouding. De collectie heeft alles voor de babykamer zoals beddengoed, handdoeken, slingers, manden, hydrofiele doeken en dekens.




BEDDENGOED - HANDDOEKEN - SLINGERS - MANDEN

HYDROFIELE DOEKEN - BEDZAKKEN - BADJASSEN - ETC.


Bij NAME IT creëren we al meer dan 30 jaar eigentijdse en betaalbare kleding voor kinderen en tieners. We doen ons best om duurzame mode te produceren bij het vertalen van de huidige trends in comfortabele, veilige en kwalitatief hoogwaardige producten. We gaan onze ervaring in kledingtextiel nu gebruiken voor de lancering van NAME IT HOME.


FOCUSPUNTEN

GOEDE KWALITEIT - SCANDINAVISCH DESIGN - DUURZAAMHEID

COMFORT - ZACHTE MATERIALEN - WAAR VOOR JE GELD



 




De prijzen variëren van €6,99 voor een slinger tot €49,99 voor beddengoed. De HOME collectie zal worden geleverd in complete pakketten.


Een deken wordt bijvoorbeeld in 2 kleuren geleverd. 8 stuks per kleur, dus in totaal 16 stuks per box.


De gemiddelde mark-up van de HOME collectie ligt rond de 2.8.





NAME IT is een onderdeel van BESTSELLER; het internationale bedrijf achter modemerken als VERO MODA, JACK & JONES, VILA, PIECES, SELECTED, ONLY etc. Het bedrijf werd in 1975 in Denemarken opgericht door Troels Holch Povlsen en wordt nu geleid door zijn zoon, Anders Holch Povlsen.


Responsible fashion


Corporate sustainability

Omdat we geen eigen productiefaciliteiten hebben, werken we samen met een aantal onafhankelijke leveranciers in Europa, het Midden-Oosten en Azië. De productie wordt gecontroleerd en gereguleerd in nauwe samenwerking met NAME IT-collega's, werkzaam in de verschillende productielanden. Onze lokale inkoopkantoren helpen ons de samenwerking met onze leveranciers te versterken en ervoor te zorgen dat onze wereldwijde bedrijfsactiviteiten worden uitgevoerd op een sociaal en ecologisch verantwoorde manier volgens BESTSELLER's code of conduct.


Code of conduct

Als internationaal bedrijf is BESTSELLER verantwoordelijk voor zowel de mensen die onze producten ontwerpen, produceren en verkopen als voor de mensen die ze gebruiken en het milieu. BESTSELLER's code of conduct is een lijst met regels die de ethiek en het gedrag bepaald dat we in onze hele toeleveringsketen willen promoten. Het bevat mensenrechten en arbeidsrechten, gezondheid en veiligheid, milieubescherming en ethiek.


Productveiligheid

Bij de productie van ieder kledingstuk is productveiligheid onze belangrijkste prioriteit. We ontwerpen volgens een uitgebreide set aan veiligheidseisen wat betekent dat elke stijl is geproduceerd met het oog op veiligheid en kwaliteit binnen productie en gebruik.



Contact

De eerste HOME collectie met levering oktober 2021 wordt in maart 2021 verkocht, dus heb je interesse en/of wil je meer informatie? Neem dan vrijblijvend contact op.


MELLONIE WILLEMS

P: +31204564412

M: +31610992049

E: MELLONIE.WILLEMS@BESTSELLER.COM






BEKIJK EN DOWNLOAD CAMPAGNE BEELDEN

48 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page