NAME IT lanceert woonaccessoireslijn NAME IT HOME.

Dit najaar verkoopt NAME IT haar eerste woonaccessoireslijn NAME IT HOME. De collectie bestaat uit simpele Scandinavische dessins volledig gericht op de laatste trends. De stijlen zijn functioneel en aangenaam waardoor ieder kind zich kan wanen in een vertrouwde, zachte en mooie omgeving.
De NAME IT home collecties bestaan uit mooie stijlen met een goede prijs-kwaliteitverhouding. De collectie heeft alles voor de babykamer zoals beddengoed, handdoeken, slingers, manden, hydrofiele doeken en bedzakken, badjassen en meer.
Bij NAME IT creëren we al meer dan 30 jaar eigentijdse en betaalbare kleding voor kinderen en tieners. We doen ons best om duurzame mode te produceren bij het vertalen van de huidige trends in comfortabele, veilige en kwalitatief hoogwaardige producten. We gaan onze ervaring in kledingtextiel nu gebruiken voor de lancering van NAME IT HOME.
FOCUSPUNTEN
GOEDE KWALITEIT - SCANDINAVISCH DESIGN - DUURZAAMHEID
COMFORT - ZACHTE MATERIALEN - WAAR VOOR JE GELD
De prijzen variëren van €6,99 voor een slinger en €19,99 voor speendoekjes, tot €49,99 voor kids beddengoed.

RESPONSIBLE FASHION
Corporate sustainability Omdat we geen eigen productiefaciliteiten hebben, werken we samen met een aantal onafhankelijke leveranciers in Europa, het Midden-Oosten en Azië. De productie wordt gecontroleerd en gereguleerd in nauwe samenwerking met NAME IT-collega's, werkzaam in de verschillende productielanden. Onze lokale inkoopkantoren helpen ons de samenwerking met onze leveranciers te versterken en ervoor te zorgen dat onze wereldwijde bedrijfsactiviteiten worden uitgevoerd op een sociaal en ecologisch verantwoorde manier volgens BESTSELLER's code of conduct.
Code of conduct Als internationaal bedrijf is BESTSELLER verantwoordelijk voor zowel de mensen die onze producten ontwerpen, produceren en verkopen als voor de mensen die ze gebruiken en het milieu. BESTSELLER's code of conduct is een lijst met regels die de ethiek en het gedrag bepaald dat we in onze hele toeleveringsketen willen promoten. Het bevat mensenrechten en arbeidsrechten, gezondheid en veiligheid, milieubescherming en ethiek.
Productveiligheid Bij de productie van ieder kledingstuk is productveiligheid onze belangrijkste prioriteit. We ontwerpen volgens een uitgebreide set aan veiligheidseisen wat betekent dat elke stijl is geproduceerd met het oog op veiligheid en kwaliteit binnen productie en gebruik.
De eerste HOME collectie is online en in winkels verkrijgbaar vanaf oktober 2021.
BEKIJK EN DOWNLOAD CAMPAGNE BEELDEN
CONTACT INFO
MELLONIE WILLEMS
P: +31204564412
M: +31610992049
E: MELLONIE.WILLEMS@BESTSELLER.COM