JACK & JONES werkt al jaren aan verduurzamen. Op de nieuwe website “A/BETTER WORLD”, komen alle duurzaamheidsinitiatieven van JACK & JONES samen. Het doel van “A/BETTER WORLD” is transparantie creëren in JACK & JONES’s way of working.
JACK & JONES gelooft in innovaties in de kledingproductie. Innovatieve projecten die beter zijn voor people, planet en future. Duurzaamheid en innovatie zijn de afgelopen jaren bij JACK & JONES de speerpunten geweest voor het vormen van een betere toekomst. Hierin is A/BETTER WORLD de juiste stap in de richting naar transparantie en toegankelijkheid.

"We worden elke dag beter, stap voor stap. En met de nieuwe website beloven we om te delen hoe we dit doen en wat we leren - het goede, én het slechte". Aldus Anders Gam, Brand Director bij JACK & JONES.
De wereld verandert constant en JACK & JONES wil hier positief aan bijdragen, met hun visie om iedere dag te streven om beter te zijn dan gisteren. Hier is het initiatief A/BETTER WORLD ontstaan.

"Onze productie- en duurzaamheidspartners zijn sterke, innovatieve pioniers die schouder aan schouder met ons samenwerken. Door te focussen op transparantie, willen we een betrouwbaar partnerschap creëren – niet alleen naar onze partners, maar ook naar onze consumenten", zegt Mette Christensen, Buying and Design Director bij JACK & JONES
JACK & JONES richt zich op betere materialen, een betere gemeenschap, betere productie en betere retail – wat A/BETTER WORLD een veelzijdig initiatief maakt. Om een impact te creëren, wilt JACK & JONES grote veranderingen maken. Daarom richt JACK & JONES zich op een duurzamere toekomst voor iedereen.
A/BETTER WORLD

