JACK&JONES - 30 YEARS CELEBRATION WITH SLAM!

Bijgewerkt op: 16 nov 2020

Dit najaar viert het Deense herenkledingmerk JACK&JONES hun 30-jarig jubileum met een speciale campagne, ’30 YEARS OF BROTHERHOOD’.

In 1990 werd JACK&JONES opgericht en inmiddels heeft het merk een echte ‘brotherhood’ gecreëerd. De 30 years-collectie is gebaseerd op de beste stijlen uit de JACK&JONES collecties van de afgelopen 30 jaar. In samenwerking met SLAM! deelt JACK&JONES voor zijn 30e verjaardag toffe prijzen uit. Vanaf 31 augustus kun je meedoen aan het 30 seconden spel bij Club Ondersteboven op SLAM! FM om kans te maken op o.a. 30 seconden gratis shoppen in een van de JACK & JONES winkels.



30 jaar geleden …

Tijdens de Oslo Fashion Week in 1990 heeft JACK&JONES zijn eerste collectie ooit gelanceerd. Sindsdien is het merk snel gegroeid. In hetzelfde jaar opende JACK&JONES zijn eerste winkels in Noorwegen. Nu telt het merk wereldwijd meer dan 900 winkels.

Dat innovatie een belangrijke pijler voor het merk is, wordt duidelijk als we naar de geschiedenis van het merk kijken in het produceren van duurzamere producten. In 2007 lanceerde JACK&JONES al de eerste duurzame collectie, gemaakt van Fairtrade gecertifieerd katoen. Sindsdien heeft het merk zich vastberaden ingezet op het gebied van duurzaamheid.


KEEPING IT REAL SINCE 1990

De ’30 YEARS OF BROTHERHOOD’ collectie straalt het JACK&JONES DNA uit.

Binnen de collectie wisselen de kenmerkende kleuren grijs, blauw, wit en zwart elkaar af.

De collectie is vanaf nu verkrijgbaar in de JACK&JONES winkels, partner stores en op www.jackandjones.com.


De campagnebeelden van de ’30 YEARS OF BROTHERHOOD’ campagne zijn te bekijken op de beeldbank van JACK&JONES. De inloggegevens van de beeldbank niet bij de hand? Geen zorgen. Met onderstaande gegevens kun je hier inloggen.

GEBRUIKERSNAAM: press

WACHTWOORD: jackjones

Bekijk de campagne video hier.


JACK & JONES viert zijn 30e verjaardag samen met SLAM!

Speel van 31 augustus t/m 10 september het 30 seconden spel bij Club Ondersteboven, versla je tegenstander en draai aan het rad vol prijzen.

De ’30 YEARS OF BROTHERHOOD’ campagne wordt gepromoot in samenwerking met SLAM!. Vanaf 24 augustus 2020 zal JACK&JONES hier dagelijks te horen zijn. Tussen 31 augustus en 10 september wordt het verjaardagsfeestje gevierd bij Club Ondersteboven en wordt het ’30 seconden spel’ gespeeld. Tijdens het spel vormen twee luisteraars een team met de DJ en eventuele sidekick. De kandidaat die het spel wint mag draaien aan het prijzenrad. De hoofdprijs is 30 seconden lang gratis shoppen in een JACK&JONES winkel.

*Kijk voor meer informatie en de voorwaarden op www.slam.nl/actie



4 keer bekeken

Recente blogposts

Alles weergeven