JACK & JONES - 30 YEARS - Aftermovie

Bijgewerkt op: mrt 26

Begin december was het eindelijk tijd voor de winnaars om 30 seconden gratis te shoppen bij JACK & JONES. De shopsessie was een groot succes en de winnaars gingen naar huis met goed gevulde tassen vol met de nieuwste items.



De ’30 YEARS OF BROTHERHOOD’ campagne waarmee JACK & JONES dit najaar zijn 30e verjaardag vierde, werd gepromoot in samenwerking met SLAM!. Vanaf 24 augustus was JACK&JONES hier dagelijks te horen. Tussen 31 augustus en 10 september werd het verjaardagsfeestje gevierd bij Club Ondersteboven en werd het ’30 seconden spel’ gespeeld. Tijdens dit spel vormden twee luisteraars een team met de DJ en eventuele sidekick. De kandidaat die het spel won mocht draaien aan het prijzenrad. De hoofdprijs was 30 seconden lang gratis shoppen in een JACK&JONES winkel.


De hoofdprijs werd in totaal maar liefst twee keer gewonnen en begin december was het eindelijk tijd voor de winnaars om 30 seconden gratis te shoppen bij JACK & JONES in Breda. De shopsessie was een groot succes en de winnaars gingen naar huis met goed gevulde tassen vol met de nieuwste items.


*De 30 seconden shopsessie is, zoals ook zichtbaar in de video, georganiseerd met volledige kennisneming van de op dat moment geldende corona maatregelen.





83 keer bekeken

Recente blogposts

Alles weergeven